Gouden Loekie

Ieder jaar is er de verkiezing voor de Gouden Loekie, de publieksprijs voor reclame. Tot dinsdag 11 februari 12:00 uur kan er gestemd worden op de genomineerde commercials van het afgelopen jaar. Dit jaar zijn er 2 commercials van het ministerie van VWS genomineerd, in de campagne tegen eenzaamheid is de commercial ‘Zomereenzaamheid’ gemaakt. Met dit pakkende spotje wordt aandacht gevraagd voor eenzaamheid onder ouderen, ook een aandachtspunt binnen het Sport- & Vitaliteitsakkoord waar we op dit moment in de gemeente Lelystad aan werken. Het is niet geheel toevallig dat de hoofdpersoon in deze commercial uiteindelijk enthousiast wordt van zijn Jeu de Boules maatjes. Wij weten immers dat het met elkaar samen zijn in en om ons clubhuis een gevoel van verbondenheid geeft. Als jij iemand in jouw omgeving hebt waarvan je weet dat die ook best eens een verzetje kan gebruiken, neem diegene dan eens mee naar de club om samen een spelletje te spelen.

Nieuws

We zorgen voor elkaar!

Wat een mooie club hebben we toch! Zaterdag had ik er nog best zorgen om hoe we een schema voor twee weken konden maken met ‘Corona-verantwoordelijken’ zodat we allemaal konden blijven boulen. Ik vond dat er soms wat makkelijk met de nieuwe regels werd omgesprongen en dat baarde mij zorgen. Als je voorzitter bent van

Nieuws

We mogen weer boulen!

Gerard wilde vanmiddag onderstaande mail aan de leden versturen, maar de servers van AllUnited hebben het een beetje druk. Misschien komt de mail later vanavond nog maar hierbij willen wij jullie toch vast op deze manier informeren onder welke voorwaarden wij weer mogen gaan boulen. We mogen weer boulen! Dat gebeurt niet meer op de